P.S. u Laganini

Istraživanje dokazuje: Puno Tinder korisnika je u vezi ili braku, iako tvrde da su slobodni

Rijetko koja osoba nije isprobala Tinder aplikaciju, prvenstveno iz znatiželje.

6. ožujka 2023 12:16
Tinder korisnici pretežito su u brakovima ili vezama.

Tinder korisnici pretežito su u brakovima ili vezama. Foto: Good Faces Agency/Unsplash

Tinder je unazad nekoliko godina postala možda jedna od najpopularnijih aplikacija za pronalazak svoje srodne duše. Iako ju neki koriste iz čiste dosade i zezancije, ili samo zbog potrebe za „dejtanjem“, ima onih koji zaista ulažu nade u to da će svoju srodnu dušu pronaći upravo preko nje.

No, opće je poznato kako Tinder često zna biti i opasan, zbog mnogih osoba koje se predstavljaju na skroz drugačiji i ljepši način nego što zapravo jesu. Osim toga, sada je objavljeno i istraživanje koje dokazuje poprilično šokantne i negativne činjenice o Tinder korisnicima, zbog kojih bi mnogi mogli i obrisati ovu aplikaciju.

Mnogi u vezama ili brakovima

Kako navodi Insider, globalna istraživačka tvrtka, GlobalWebIndex, provela je istraživanje koje je rezultiralo podatkom da mnogi Tinder korisnici varaju svoje partnere tražeći drugu osobu preko ove aplikacije.

U njihovom istraživanju sudjelovalo je više od 47.000 korisnika diljem cijelog svijeta, a dokazuje se kako 30% ispitanih, koji koriste aplikaciju, su u braku, dok je 12% njih u vezama.

Što znači da oni bez obzira na svoj ljubavni status otprije, svejedno koriste Tinder aplikaciju za pronalazak druge ljubavi. Ono što je još rezultiralo ovim istraživanjem jest činjenica da ovu aplikaciju koristi pretežito mlađa populacija. Njih 38% je u dobi između 16 i 24 godina, a 45% drugih između 25 i 34 godina.

Tinder ipak nije aplikacija za dejtanje?

Iako mnogi danas smatraju da je to aplikacija isključivo za „dejtanje“ i upoznavanje, jedan od direktora marketinga prije nekoliko godina izjavio je kako to nije bila prvotna misao vodilja tijekom izrade ove aplikacije.

„Nikada nismo namjeravali da to bude platforma za upoznavanje. To je platforma za društveno otkrivanje, koja olakšava upoznavanje između dvoje ljudi“, rekao je tada Justin Mateen, tadašnji marketinški direktor, kako piše Insider.

izvor: www.buisnessinsider.com
 

Još vijesti