L.B. u Nakon predavanja

Studentica ljuta: „Na tri lokacije nisam mogla 'napuniti' pokaz!“ Iz ZET-a pojasnili u čemu je bio problem

Ako ste danas pokušali aktivirati svoju mjesečnu pretplatnu karticu, vjerojatno vas je dočekao „hladan tuš“. Čini se da nije svejedno gdje ćete „napuniti“ svoj pokaz…

10. Siječnja 2023 15:39
ZET

ZET Foto: Shutterstock

Kako nam javlja studentica novinarstva, danas je na više lokacija pokušala „napuniti“ svoj mjesečni pokaz, no uzalud. Posjetila je više prodajnih mjesta, no ni na jednome od njih nije uspjela osposobiti svoju pretplatnu karticu.

S obzirom da, nakon blagdanske pauze, ovaj tjedan ima prva predavanja, u Zagreb je stigla prekjučer, a danas je odlučila pripremiti se za putovanje gradom i „napuniti“ pokaz.

„Ušla sam u tramvaj, u nadi da ću kupiti kartu kod vozača dok ne stignem do prvog kioska ili iNovina na što mi je vozač rekao da kod njega ne mogu kupiti kartu“, govori nam. U tom se trenutku prestrašila jer je shvatila da se nalazi u vozilu javnog prijevoza, ali bez važeće prijevozne karte.

„Izađem na Kvatriću da ‛napunim’ pokaz i da ne radim prekršaj, pritom pripremim karticu za plaćanje da ne otežavam teti na kiosku, a ona mi priopći da im ‛čitač’ za punjenje ne radi. Krećem na idući kiosk, ista stvar. Krenem pješke prema Petrovoj jer znam da su tamo iNovine, dođem tamo, čitač ponovo ne radi“, prepričavam nam svoje iskustvo.

Odbila kupiti jednokratnu prijevoznu kartu

Dodaje da je mogla kupiti jednokratnu kartu, ali je to odbila. „Imam studentski pokaz, čiju izradu sam platila i s namjerom ga želim 'napuniti' jer se nikada ne vozim bez karte i ne želim raditi prekršaj, ali mi je apsurdno da u centru grada ne možeš napuniti pokaz“, frustrirana je.

„Ne znam koji je razlog, je li zbog eura ili čega, ali ako i je, potpuni je apsurd da 10 dana nakon uvođenja čitači i dalje ne rade. Naposljetku, na faks sam otišla pješke, a poslije idem ponovo u pohod za kioscima na kojima čitači rade jer ne želim trošiti novce, koje nemam, na pojedinačne karte“, govori nam revoltirano.

Prijevozna karta ZET-a. Prijevozna karta ZET-a. Foto: Wandering views via Shutterstock

Upit o ovom problemu uputili smo i Domagoju Zebi iz Službe za odnose s javnošću ZET-a iz koje nam odgovaraju da nije problem u sustavu ZET-a već očigledno u poteškoćama na prodajnim mjestima ugovornih partnera.

Tvrde da se prodaja studentskih mjesečnih kupona, kao i svih ostalih vrsta karata, na prodajnim mjestima ZET-a obavlja se bez poteškoća. „Spomenute lokacije nisu prodajna mjesta Zagrebačkog električnog tramvaja, već je riječ o poslovnicama ugovornih partnera, odnosno tvrtki Tisak i iNovine. Zagrebački električni tramvaj nema uvid u eventualne probleme u prodaji karata poslovnih partnera, no postoji mogućnost kako su imali određenih tehničkih poteškoća na pojedinim prodajnim mjestima, jer su slični sustavi tome povremeno podložni“, stoji u odgovoru iz ZET-a.

Na kraju naglašavaju da stoje na raspolaganju svim korisnicima bez obzira na kojem su prodajnom kanalu obavili transakcije, a prema povratnim informacijama sličnih poteškoća na terenu više ne bi trebalo biti.

Do objave teksta naša sugovornica je ipak uspjela osposobiti svoj mjesečni pokaz i to na kiosku lociranome na Trgu bana Josipa Jelačića. To je bio sedmi kiosk na kojem je okušala sreću.

Studentima dakle možemo samo savjetovati da se upute na prodajna mjesta Zagrebačkog električnog tramvaja kako bi svoje mjesečne kupone „napunili“ bez poteškoća.

Još vijesti