P.S. u Vijesti

Velike novosti iz ZET-a! Uskoro ćemo karte kupovati i pomoću aplikacije – evo detalja

Početkom nove godine, ZET donosi mnogo noviteta koji će olakšati svakodnevno putovanje javnim prijevozom.

3. Siječnja 2023 16:11
ZET će uskoro predstaviti novu aplikaciju za online kupnju karata.

ZET će uskoro predstaviti novu aplikaciju za online kupnju karata. Foto: Wandering views via Shutterstock/Shutterstock

Nije prelazak na novu valutu jedini novitet koji nas je dočekao ove godine. Od povećanja studentske satnice i poreznog limita koji će, prema svemu sudeći, vrijediti za 2023. godinu, još jedan novitet dolazi iz zagrebačkog ZET-a.

Naime, uskoro ćemo tramvajske i autobusne karte moći kupovati pomoću nove službene ZET aplikacije koju će, kako najavljuju, aktivirati u prvoj polovici ove godine.

Nova aplikacija za karte, ali i štošta drugo

Dolaskom nove Uprave, kako nam govori Domagoj Zeba iz Službe za odnose s javnošću ZET-a, došlo je do službene potvrde informacija o novoj aplikaciji pomoću koje ćemo moći kupovati karte, pratiti vozni red, ali i vidjeti na kojoj točno stanici se nalazi tramvaj ili autobus.

Za kupovanje karata, svi korisnici će morati imati i vlastiti korisnički račun koji će im isto i omogućiti.

„Nakon registracije, odnosno izrade korisničkog računa, korisnici će u aplikaciji putem odgovarajuće platforme moći nadoplaćivati sredstva koja će koristiti za kupnju karata“, govori Zeba za MojFaks.

Kada su u pitanju mjesečne, odnosno godišnje pretplate, njih će se također moći „napuniti“ preko aplikacije, ali uz prethodno otvaranje korisničkog računa na prodajnim mjestima ZET-a uoči prve transakcije.

Postojeća aplikacija nije njihova službena

Iako mnogi sada koriste aplikaciju pod nazivom „ZET info“, ona nije službena ZET-ova aplikacija, ali je izrazito korisna s obzirom da druge opcije nema.

No, kako govore, njihova nova i službena aplikacija će također prikazivati javni prijevoz u realnom vremenu kako bi putnici olakšano i to preko aplikacije, mogli pratiti stanje u javnom prometu.

„Time će se putnicima dodatno olakšati korištenje javnog prijevoza i podići razina zadovoljstva kod korisnika kako bi imali točnu informaciju u realnom vremenu o dolasku vozila na određeno stajalište, ili o njegovom eventualnom odstupanju od predviđenog rasporeda“, zaključuju iz ZET-a.

Još vijesti