V.K. u Karijera

Prvi čovjek 'Ultre' studentima otkrio kako je u korona-krizi uspio zadržati sve zaposlenike i čak im povećati plaće

Već je stara vijest kako se za vrijeme pandemije sve mijenjalo, posebice u vidu poslovanja i ekonomije svih kompanija koje spadaju u uslužne djelatnosti, gdje je skoro došlo do ekonomskog kolapsa, hrpe nepredviđenih situacija i velikih izazova.

20. svibnja 2021 13:18
Slika nije pronađena

Slika nije pronađena Foto: MojFaks

Povodom Dana karijera i nastavnih baza 2021. Sveučilišta u Splitu pod nazivom "Karijere kroz izazove i prilagodbu", sa studentima je razgovarao Joe Bašić, inače poznat kao direktor "Ultra Music Festivala". Kroz predavanja predstavnika nastavnih baza i suradnika, nastojalo se proširiti vidike studentima o pojedinim poslovima ili samom procesu zapošljavanja te ukazati na nužnost proaktivnosti i prilagodbe, a i razgovarati o tome kako bi studenti trebali još za vrijeme studiranja početi raditi na svojoj karijeri, kako bi se poslije studiranja bolje prilagodili tržištu rada, piše Slobodna.


Jedan od predavača bio je "poslovni kameleon" Joe Bašić, osnivač i direktor MPG-a, vodeće marketinške i promocijske agencije koja stoji iza Ultra Music Festivala u Splitu i Miamiju. Naime, Joe je studentima pričao kako se uspio snaći od samog početka pandemije.


Pomogla mu teorija s faksa


Kako kaže, nitko nije mogao zamisliti da će se avionski letovi otkazivati zbog nekog virusa, da će se zbog njega odgoditi Olimpijske igre, da će onemogućiti najveći glazbeni festival, ali dogodilo nam se to. Čitavom svijetu.


>>>Ultra Europe potvrdila nagađanja: '5 do 12' festival seli s Poljuda, ovo je nova destinacija!<<<


"Naša firma MPG u takvom vremenu je ostala stabilna jer je bila spremna, s dobrim temeljima za krizne situacije općenito. U tome i jest ključ da svaka firma treba biti spremna za krizne situacije, imati spreman krizni menandžment neovisno o kojoj krizi je riječ. Meni je osobno puno pomogla teorija s fakulteta, a u kombinaciji s poslovnim iskustvom uspješno sam se nosio sa svim problemima na koje sam naišao. Evo, u ovoj krizi nitko nam nije otpušten, a čak smo povećavali plaće te stvorili nove izvore prihoda", kazao je Bašić studentima.


Ultra otkazana desetak dana prije festivala


Bašić je nastavio objašnjavati kako je spasio sebe i svoje zaposlenike. Istaknuo je da je ključno pratiti i kretati u bilo kakve aktivnosti s pravim, provjerenim i točnim informacijama. Upravo su prema tome u njegovoj agenciji i izbjegli nepotrebne troškove, ali i donosili prave odluke, među kojima je bila i ona da se otkaže Ultra u Miamiju samo desetak dana prije samog festivala. Zbog točnih informacija koje su imali, shvatili su na vrijeme kako ulaze u lockdown te su unatoč velikim pritiscima otkazali ovaj festival vrijedan 100 milijuna dolara s 200 tisuća fanova iz čitavog svijeta.


Nakon što su otkazali američku Ultru, znali su da ista sudbina čeka i onu europsku, Ultru u Splitu. "Ovakva kriza testira sposobnost vođe koji mora ostati ozbiljan i smiren, mora znati slušati druge, biti siguran u sebe, negativnu situaciju pretvoriti u pozitivnu kako bi i druge osnažio", rekao je Bašić te nadodao kako su u svakom kolektivu ljudi ključ uspjeha.


"Zato u kvalitetan kadar treba na vrijeme ulagati kako bi bio spreman za sve izazove. To je kao u sportu: trener treba znati posložiti ekipu, a ona treba funkcionirati kao momčad u kojoj svaki igrač daje najbolje što može iz područja u kojem je najbolji. Mi smo se tako brzo prilagodili krizi i u njoj stvorili nove izvore prihoda", kazuje Bašić koji je svoju kompaniju proslavio događajima uživo.


U krizi povećali prihode


Bez obzira na situaciju u kojoj su se pronašli, Bašić je uvidio nove prilike. Ulagali su u prodajne kanale i produkciju, odnosno u live streaming, prenošenje konferencija, digitalne evente i slično, poput Microsoftovih "WinDaysa" koje su organizirali u virtualnom izdanju. U COVID krizi čak su imali povećane prihode zbog toga, i nisu primali potpore od države, prenosi Slobodna.

"Znači sve je stvar dobrih temelja. Kvalitetan kadar u koji se ulaže, odgovornost prema klijentima, spremnost na najgore trenutke, neopterećenost kreditima, ulaganje u kanale komunikacije, građenje dobrih odnosa sa svima od klijenata, banaka, države, dobavljača... Mi smo s klijentima zajednički nalazili rješenja u ovoj krizi jer smo imali dobre odnose od prije, kao da smo obitelj. Naš moto je svi za jednog, jedan za sve. Čovjek se treba znati prilagoditi. Poput kameleona. Neprestano ulagati u sebe i u ekipu koja je uz vas. To je ključ uspjeha", poručio je studentima za kraj.


izvor: Slobodnadalmacija.hr

Još vijesti