Hitovi poput \'Shery Shery\', \'Vrapci i komarci\' i \'Šumice\', šarena odjeća i igrice poput Super Marija već neko vrijeme zarobili su hrvatsku scenu, a klubovi danas barem jednom tjedno imaju trash partyje. Grgić, koji se osim pisanja već duži niz godina bavi i pop kulturom, objasio je kako se nostalgija uvijek najbolje prodaje mladima, što objašnjava toliku popularnost trash kulture.
"Nostalgija je jedina konstantna popkulturne ekonomije, ujedno i najkomercijalniji kulturni proizvod, uvijek možeš računati na neprežaljenost prohujale mladosti i vrijednost koju ona ima kada se prepakira za ostarjele roditelje i znatiželjnu djecu. S druge strane imaš klince koji uvijek mitologiziraju prošlost, nebitno kakva ona bila jer od nje uzimaju točno ono što im odgovara", govori Grgić za 100posto.hr
Vraća uspomene mladima
Grgić se osvrnuo i na političku situaciju koja je vladala devedesetih u Hrvatskoj, ali napominje kako mladi između 18 i 35 godina nisu zaluđeni trash hitovima jer smatraju kako je vladavina Tuđmana bila zlatno doba Hrvatske. Popularna pjevačica iz Zagreba, Renata Končić Minea je potvrdila istu stvar, govoreći kako je to jednostavno stvar prisjećanja na \'stare dane\'.
"Unatoč ratu i svemu ružnome, ipak smo u tim devedesetima imali glazbu koja nas je spajala. I na sceni je tad bila drugačija atmosfera, svi smo zajedno nastupali, puno se družili. Jednostavno, imamo neke lijepe uspomene iz tog vremena", govori za 100posto.hr.
Iako su njeni koncerti \'Devedesete party\' s Ivanom Banfić unazad četiri godine konstantno rasprodani, do te mjere da ljudi ispred koncerta čekaju u nadi da će uspjeti dobiti kartu i mlade djevojke dolaze s roditeljima iz Splita u Zagreb, govori, osjećaj na pozornici joj je jako čudan.
"Ipak danas imam nešto više
godina pa mi je malo smiješno pjevati \'Vrapce i komarce\', ali vidim
da se ljudi stvarno dobro zabavljaju", govori 41-godišnja
pjevačica.
P.H.
Izvor: 100posto.hr
Foto: pixabay