V.K. u Laganini

Novi beauty trend: Studentice 'akne-fluencerice' ne srame se pokazati kako im koža ZBILJA izgleda

Akne-fluenceri ili skinfluenceri novi je trend kojim se pokušava pokazati na društvenim mrežama da je dosta montiranja modela do neprepoznatljivosti i da su akne prirodne.

24. rujna 2021 14:00
Slika nije pronađena

Slika nije pronađena Foto: MojFaks

S novim generacijama i novim medijima, dolazimo do nekoliko novih trendova, ali i starih koji umiru za nama. Jedni od najaktualnijih trendova po TikToku i Instagramu zasigurno su y2k moda, cancel kultura, self-love kultura, ali i primjesa toksične pozitive.


Kao trenutno najpopularnija predvodnica self-love movementa, pjevačica Lizzo, vrlo je vokalna na svojim društvenim profilima, ali u i pjesmama, o tome kako treba prihvatiti i voljeti sebe i svoje tijelo. Pod "self- love movement" na društvenim medijima ulazi još nekoliko pod-pokreta, a jedan trend posebno dobiva pažnju u zadnje vrijeme: prihvaćanje i razvijanje pozitivnij osjećaja prema svojim aknama.


>>>Studira francuski i fonetiku, a u kuhinji muti prirodnu kozmetiku: Studentica Lea majstorica je najmirisnijih sapuna i balzama<<<


Prema Nacionalnoj zdravstvenoj službi (NHS) Velike Britanije, čak 95 posto mladih ljudi ima problem s aknama. S obzirom na ovako visok postotak, kako je moguće da sve osobe koje vidimo na Instagramu i pratimo, spadaju u ovih "sretnih" 5 posto?


Kratak odgovor: nije moguće. Filteri, Photoshop i ostali alati za uređivanje fotografija čine čuda u "čišćenju lica", barem na fotografijama. Već se neko vrijeme vode borbe protiv nametnutih standarda ljepote, pa je tako Norveška ove godine donijela zakon da svi influenseri moraju označiti kada su njihove fotografije uređene ako od određene objave dobivaju profit.


>>>Odlučila odustati od fakulteta: 'Nema mi smisla studirati kad na TikToku zarađujem više od roditelja'<<<


S druge strane, na scenu stupaju "akne-influenceri", takozvani "skinflueceri". S obzirom na to da akne uvelike mogu utjecati na našu percepciju ljepote, ali i na mentalno zdravlje, sve više se daje na popularnosti skinfluencerima koji uvelike mogu pomoći u pozitivnim razmišljanjima ne samo o vlastitoj percepciji ljepote već i u osjećaju podrške društva ako nekome koža nije savršena, jer, rijetko kome zapravo i je, piše The Tab.


Sophie Dove studentica je na Sveučilištu Durham i trenutno broji 21 tisuću pratitelja. Njen Instagram pun je fotografija njene borbe s aknama, koje je na kraju i prigrlila kao dio njenog izgleda. Već je jednom, taman prije upisivanja fakulteta, koristila Accutane, kapsule koje se konzumiraju kako bi se izliječile teški problemi s aknama. "Imala sam jako loše ožiljke i skoro sam svaki dan nosila šminku tokom prve godine studija", rekla je za The Tab. "Nikada ne bih izašla iz kuće bez šminke."




Nakon što ju je kozmetička kompanija navodno napustila zbog problema s kožom, Kadeeja je javno progovorila o maltretiranju zbog problematične kože i utjecaju koje je to imalo na njeno mentalno zdravlje. Nakon toga, prikupila je 423 tisuće pratitelja na Instagramu, a čak je osvojila i nekoliko nagrada zbog dijeljenja realnih slika svoje kože uz savjete o ljepoti.


Aktivistica Lou Northcote pokrenula je "free the pimple" pokret u kojem se pruža siguran prostor za pomoć ljudima da otvoreno objavljuju svoje akne na društvenim mrežama. Na svom profilu broji oko 55 tisuća pratitelja, a tamo dokumentira svoje iskustvo sa spomenutim lijekom Accutane, kojeg koristi već osam mjeseci.


@sophiedove2

##fyp ##skincarebyhyram

♬ original sound - Micky Music


Studentica Sveučilišta Salford, Faye, ima skoro 16 tisuća pratitelja na svom profilu na kojem dijeli svoj put prema "self-love", kao i svoje akne i preporuke za njegu kože. Želi da tvrtke budu inkluzivnije s tipovima ljude koje koriste za modele u svojim kampanjama. "Samo želim vidjeti više stvarnih ljudi s realnom kožom u oglasima. Akne su potpuno normalne, ali stvoreno nam je mišljenje da nisi lijep ako ih imaš", smatra


izvor: Thetab.com

Još vijesti