Mojfaks.hr u Vijesti

I ‘ružna’ hrana je fina: viralna kampanja za ekonomičniju potrošnju voća i povrća!

Kriteriji privlačnosti, pravilnosti, simetrije i proporcija ne diskriminiraju samo ljude već i voće i povrće!

21. srpnja 2014 17:09
Slika nije pronađena

Slika nije pronađena Foto: MojFaks

Svakog dana odbacuju se i bacaju tone i tone savršeno zdravog i ukusnog voća i povrća samo zato jer izgledom, oblikom ili veličinom ne zadovoljavaju standarde.

Francuski lanac supermarketa Intermarché odlučio je podići svijest potrošača o ovom suludom rasipništvu. Od proizvođača su otkupili voće i povrće koje bi inače završilo u smeću te su ih u svojim trgovinama ponudili po 30% jeftinijoj cijeni.

Lansirali su program “Inglorious Fruits and Vegetables” pomoću kojega su prodali 1,2 tone voća i povrća u svakome dućanu u samo 2 dana, a pomoću društvenih mreža i medija dosegli su 13 milijuna ljudi u samo mjesec dana.

Dogodila im se samo jedna problematična situacija: svo voće i povrće prodalo se u rekordnom roku pa su police ostale prazne.

Pogledajte video!




L.B./foto: screenshot/YouTube



Još vijesti