Cilj istraživanja je bilo utvrditi koji su poslodavci na hrvatskom tržištu rada najatraktivniji općoj javnosti i zbog čega te istaknuti one koji su najviše napredovali.
Već šestu godinu s prvog mjesta ne silazi tvrtka dm-drogerie markt d.o.o. koju 12,85% ispitanika smatra najpoželjnijim poslodavcem. LIDL d.o.o. nalazi se na drugom mjestu s 2,77% bodova, dok se MÜLLER TRGOVINA ZAGREB d.o.o. nalazi na trećem mjestu s 2,54% boda. Ove godine po prvi puta među 20 najatraktivnijih poslodavaca našla se tvrtka Rimac Automobili d.o.o.
Već šestu godinu s prvog mjesta ne silazi tvrtka dm-drogerie markt d.o.o. koju 12,85% ispitanika smatra najpoželjnijim poslodavcem. LIDL d.o.o. nalazi se na drugom mjestu s 2,77% bodova, dok se MÜLLER TRGOVINA ZAGREB d.o.o. nalazi na trećem mjestu s 2,54% boda. Ove godine po prvi puta među 20 najatraktivnijih poslodavaca našla se tvrtka Rimac Automobili d.o.o.
Između desetog i dvadesetog mjesta i ove godine nalaze se tri banke: ZAGREBAČKA BANKA d.d., PBZ d.d. te ERSTE&STEIERMÄRKISCHE BANK d.d.
Suprotno očekivanjima, visina plaće nije presudan faktor privlačnosti nekog poslodavca, ovaj faktor atraktivnosti nalazi se tek na petom mjestu. Kao presudni čimbenik atraktivnosti petina ispitanika (21%) izdvojila je sigurnost radnog mjesta. Harmonične odnose, priliku za napredak u struci i socijalnu odgovornost poslodavca su ispitanici također naveli kao karakteristike privlačnosti.
Neovisno o gospodarskoj krizi i tome što cijene sigurnost radnog mjesta, više od polovice ispitanika (61%) često razmišlja o promjeni poslodavca.
U istraživanju je sudjelovalo gotovo 13.500 ispitanika.