Mojfaks.hr u Vijesti

Mars protiv Venere na društvenim mrežama i u mobilnoj tehnologiji

Da žene i muškarci različito koriste društvene mreže i tehnologiju, pokazuje i ova infografika koju je, za financesonline.com kreirala Ruby Media Corporation, a koja prikazuje različita ponašanja i razloge korištenja mobitela i društvenih mreža u slučaju oba spola.

18. travnja 2014 13:53
Slika nije pronađena

Slika nije pronađena Foto: MojFaks

Kao što je vidljivo, posao i pronalazak partnera dvije su stvari koje više zanimaju muškarce nego žene. Njih 27% koristi društvene mreže za poslovanje, a 13% ih koristi za odlazak na spoj sa suprotnim spolom. Za razliku od muškaraca, žene radije koriste društvene mreže za povezivanje s prijateljima i obitelji te se češće uključuju u dijeljenje fotografija, ali i u zabavu, piše Netokracija.

Muškarci vole online teme koje su vezane za automobile, sport, akciju i seks, dok žene nažalost ne zanimaju teme vezane za seks, već više obiteljske i dječje teme, kao i teme vezane za kućne ljubimce.  Međutim, nađu se ponekad i zajedničke teme koje oba spola vole podjednako, a to su humor i slavne osobe.

Muškarci vole video zapise, novosti i GPS, dok žene više uživaju u dijeljenju sadržaja, korištenju kamere i igranju igara.

Baš kao i u stvarnom životu, žene traže pažnju i na društvenim mrežama. Vole davati svoju pozornost (brendovima), a za uzvrat očekuju adekvatnu nagradu (poklon, popust). Međutim, muškarci preferiraju praktičnost. Žele pronaći partnera preko društvenih mreža, vole poslovati tamo, a također i traže novosti vezane za seksualni život.

Članak u cjelosti pročitajte ovdje.




L.B./izvor: Netokracija

Još vijesti