Mnogi profesori kritiziraju sve veću ovisnost studenata o materijalima koje njihovi profesori objavljuju on-line (u raznim sustavima e-učenja).
"Ovo je dovelo do toga da studenti ne žele pročitati dodatne materijale koje im ne pruže profesori", objašnjava Foley. "Kolegij se svede na on-line bilješke i skripte i ništa više. Razvili smo paradoksalnu situaciju u kojoj obrazovanjem dominira rasprava o rješavanju problema, kritičkom i kreativnom razmišljanju, vještinama potrebnima za preživljavanje u 21. stoljeću i sličnim temama, no u isto vrijeme služimo se – možda zbog straha – metodama podučavanja koja studentima ne dopuštaju da stasaju u neovisne istraživače."
Iako dr. Foley kaže da ankete pokazuju da su studenti uglavnom zadovoljni profesorima, predavanjima i obrazovanjem, primjećuje da su troškovi i rezanja u obrazovanju negatvino utjecali na kvalitetu obrazovanja. Mnogi su predavači prenapregnuti pa postaju "nemaštoviti i dosadni".
L.B./izvor: Irish Times
foto: Freeimages