Najnovije američko istraživanje pokazalo je da sposobnosti studenata kopne s visokim temperaturama. Akademici s Harvarda, UCLA-a i Državnog sveučilišta Georgia sakupili su i analizirali podatke dobivene od više od 10 milijuna studenata u periodu od 13 godina, koje su usporedili s temperaturnim promjenama u južnim i toplijim krajevima zemlje i onima u sjevernijim državama, piše The Guardian. Došli su do zaključka da čak i pola stupnja viša temperatura na godišnjoj razini umanjuje uspjeh na ispitima do 1%.
Ako smatrate da ste ovom problemu doskočili učenjem u hladnom, klimatiziranom prostoru, znanstvenici iz Velike Britanije mogli bi vas razuvjeriti. Naime, došli su do spoznaje da bi i klimatizirani prostori mogli biti jednako loši za učenike i studente jer negativno utječu na uspjeh na ispitima.
U svjetlu ovih najnovijih otkrića, postavlja se pitanje reorganizacije ispitnih rokova, no ovo je veliki izazov s obzirom da većina škola, fakulteta, vrtića, državnih institucija, ali i poslodavaca prati sličan godišnji ritam aktivnosti koji je najaktivniji baš od rujna do kraja lipnja.
L.B./foto: Aron Visuals/Unsplash