Budući razgovori za posao iziskuju puno vremena, a dosta često i novaca, poslodavci na ovaj način već u startu eliminiraju neke od zaposlenika.
Ostali kandidati, koji su prošli \'test guglanja\', dijele se u dvije kategorije: najvjerojatniji kandidati i manje vjerojatni kandidati. Nakon što i taj izbor suze, \'preživjeli\' kandidati pozivaju se na razgovor gdje kreće nova \'bitka\'.
Kako biste saznali što Google zna o vama, proguglajte vlastito ime. Ukoliko poznata tražilica ne pronalazi ništa o vama, vrijeme je da razmislite o otvaranju profila na nekim društvenim mrežama (kao što su LinkedIn ili Goole+). Na taj način potencijalni poslodavac steći se dojam da idete u korak s vremenom. Ako sveznajući Google pronazali i previše toga o vama, razmislite o načinima pomoću kojih možete ukolniti neželjeni sadržaj od očiju poslodavaca.
Foto: Photoexpress
I.N.
SVAKA ČAST