Nevjerojatna poruka uprave restorana na Savi

Gužva u menzama u SD „Stjepan Radić“ je problem koji stanare najvećeg studentskog doma u Hrvatskoj muči od početka akademske godine. Razlog velikim gužvama, o kojima smo već ranije pisali, je taj što ne rade obje menze. S obzirom na to da je na „Radiću“ smješteno preko 4000 studenata, stanari ovog doma u redu za menzu ponekad moraju čekati i po više od pola sata. Tome pridonosi i to što je odmah pored studentskog doma i KIF pa studenti pod pauzom odlaze na ručak na Savu.

Iako smo već ranije slali upite Studentskom centru o gužvi i zatvorenoj menzi i sastičarnici, odgovore nismo dobili.

Ipak, ovog se vikenda na „Radiću“ odigrala čitava drama nakon što je Uprava na vrata menze stavila obavijest u kojom savjetuju studentima da brže izaberu što će jesti jer će tada manje čekati u redovima.

Komentari studenata nisu razočarali

Naravno, u Facebook grupi studentskog doma je odmah krenula rasprava o natpisu. Dok je dio studenata izražavao svoju frustraciju apsurdnom obavijesti, drugi dio ju je duhovito prokomentirao.

„Vječna dilema: prepečena piletina ili žilava junetina“, prokomentirao je jedan student.

„Bože sačuvaj, dno dna, i mi ovo dopuštamo, nadam se da je to već pokidano“, jedan je od komentara.

„Ako uopće ne odemo jesti, neće biti redova“, sarkastično je prokomentirala stanarka.

„Svaki put kad mi bude žao para koje dam na dostavu, sjetim se ovih iz Uprave i hrane za koju sam čekao po pola sata u redu i bude mi lakše“, kaže student koje mu je dosadilo čekati.

Ipak, ono s čime su se gotovo svi složili jest da je natpis svakako neprimjeren. Pogotovo zato što svaki student koji je barem jednom ručao u menzi zna da to nikada nije bio razlog gužve. Treba napomenuti da se u menzi na „Radiću“ hrana ne naručuje nego studenti uzimaju izložene tanjure s već serviranom hranom.

Reagirao i Studentski zbor

Jučer se oglasio i Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu, a rekli su da je natpis uklonjen na njihov zahtjev jer je neprimjeren. Istaknuli su da su odmah reagirali na problem i da zahtijevaju da Uprava doma bolje komunicira sa studentima.

„Svjesni smo situacije u restoranima SC-a (manjak osoblja i problem pri zapošljavanju zamjena, velika stopa bolovanja, kvarovi i sl.), ali stava smo da je iznimno bitno da se uslijed mnogih kriza, menadžment, ili njegov nedostatak, ne smije negativno odražavati na uslugu koju restorani pružaju studentima“, navodi Studentski zbor u svojoj objavi.

Istaknuli probleme u poslovanju

Dodali su da surađuju s Upravom SC-a i da će se nastaviti zalagati za poboljšanje kvalitete usluge u menzi SD „Stjepan Radić“, ali i svim drugim menzama. Osim toga, potiču studente da im se sa svim pitanjima i prijedlozima obrate na Instagram @szzg.unizg i mail studentski.zbor@gmail.com.

Oglasili su se i iz Studentskog centra. U priopćenju su tako naveli realne probleme u poslovanju restorana SC-a Zagreb u SD „Stjepan Radić“ na Savi. Od problema ističu prirodni odljev radne snage i kronični nedostatak zamjenskog pomoćnog osoblja te veliku stopu bolovanja. Iz SC-a ističu da od ukupno 80 zaposlenih proizvodnog osoblja restorana na Savi, na kratkom bolovanju je 16, a na dužem bolovanju 10 djelatnika.

Obavijest napisana u „dobroj namjeri“?

Osim toga, navode i da su imali kvar na glavnom razvodnom ormaru elektroinstalacija na Liniji 2 samoposluživanja studenata koji moraju hitno otkloniti.

„Sve poteškoće u poslovanju restorana SC-a Zagreb na Savi kontinuirano komuniciramo s predstavnicima studenata u SD „Stjepan Radić“. Slažem se, Zamolba prema studentima od strane uprave restorana napisana je nespretno, ali je pisana u dobroj namjeri. Ispričavam se studentima zbog nespretnosti i čekanja, vjerujem kako ćemo od ponedjeljka krenuti u normalan režim rada“, istaknuo je Mirko Bošnjak, ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu.

 

Još vijesti