V.F. u Laganini

Odjeća, kozmetika ili hrana: Što su Hrvati najviše naručivali preko interneta u protekloj godini?

Što ti naručuješ?

1. prosinca 2023 15:34
Online šoping

Online šoping Foto: Canva

Black Friday je prošao, ali vjerujemo da ti je ostavio veliki trag na računu i u novčaniku. Iako je sve bilo na popustima, mnogi od nas su se malo zanijeli i naručili više nego što su planirali. Ipak, ako uzmemo u obzir cijelu godinu, a ne samo Black Friday, što Hrvati najčešće naručuju preko interneta.

Državni zavod za statistiku je objavio podatke o tome što su ljudi najviše naručivali preko interneta. Sasvim očekivano, 71% pojedinaca najviše naručuje odjeću, obuću, torbe i nakit. Na drugom mjestu, sa 35% su ulaznice za priredbe, a na trećem se nalaze telekomunikacijske usluge sa 31%.

Ljudi često naručuju i kozmetiku, a naručivalo ju je 28% pojedinaca u protekloj godini. Tu su i stvari kao što je namještaj, zavjese, tepisi, alat i bilje koje je naručivalo 24% ljudi.

Naručivanje namirnica iz supermarketa nije baš popularno

Najmanje se naručuje hrana i piće iz trgovina i supermarketa, a takav je šoping obavilo samo 5% ljudi. Dječje igračke i oprema za bebe također nisu popularne stvari u košaricama, a naručuje ih 7% pojedinaca. Tu su i lijekovi, dodaci prehrani i vitamini koje je naručuje 10% posto ljudi. Automobile, motocikle i bicikle naručuje 11% pojedinaca, a ne naručuju često ni knjige, časopise i novine koje je naručivalo 12% kupaca.

Osim toga, Hrvati su naručivali još i sportsku opremu (13%), proizvode za čišćenje i osobnu higijenu (15%), softver i igre (19%), dostavu gotovih obroka (19%), računala, tablete i mobilne telefone (21%), potrošačku elektroniku i kućanske aparate (22%) te filmove i glazbu (22%).

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Državni zavod za statistiku (@drzavni.zavod.za.statistiku)

 

Još vijesti