M. P. u Laganini

Promjene na Facebooku i Instagramu: Tko će moći imati plavu kvačicu?

Verifikacija sada gubi svoju pravu vrijednost

21. veljače 2023 15:32
Facebook i Instagram

Facebook i Instagram Foto: Rvlsoft/Shutterstock

Na Instagramu i Facebooku uvode se promjene, plava kvačica koju su influenceri čekali godinama moći će se kupiti u iznosu do 15 dolara mjesečno. Mnogi influenceri nisu zadovoljni promjenom jer smatraju kako bi se verifikacija profila trebala zaslužiti kontinuiranim radom, prenosi zimo.dnevnik.hr.

Vlasnik Mete Mark Zuckerberg objavio je u nedjelju da uvodi pretplatu koju će korisnici na webu plaćati 11,99 dolara na mjesec, a za iOS i Android iznos će biti 14,99 dolara. U cilju pretplate je poboljšati sigurnost i vjerodostojnost usluge u svrhu sprječavanja krađe identiteta.


Influenceri, slavne osobe i kreatori sadržaja do sada su se borili za plavu kvačicu, a sada će ju svatko moći imati. Reporterka Dnevnika Nove TV razgovarala je s popularnim hrvatskim influencerom Marcom Cuccurinom koji na Instagram profiu ima više od 100 tisuća pratitelja.

Marco ima verificiran profil, a nakon četiri godine truda zaslužio je plavu kvačicu. U razgovoru s reporterkom rekao je: „To je potvrda da si to zaista ti. Jer ljudi danas otvaraju društvene mreže, odnosno profile u moje ime. Koriste moje ime i prezime i sad kako znati koji je pravi? E, pa, upravo s tom kvačicom.“.

Većina smatra kako verifikacija sada gubi svoju pravu vrijednost, a sponzori su često surađivali upravo s onima koji imaju verificiran profil na društvenim mrežama. Marco za Dnevnik Nove TV komentira i suradnje: „Dosad su zaista klijenti, odnosno sponzori, od kojih mi najviše možemo zaraditi to gledali na jedan ozbiljan način. Sad kada to možemo kupiti, kako znati da ja nisam to učinio?“.

Komentari javnosti pljušte sa svih strana: „Kako znati tko je pravi?“, „Hvala Bogu neke koristi od njih, već kadi iskaču iz paštete, neka plaćaju.“ i „Tko su influenceri i što je to uopće?“ samo su neki od komentara na društvenim mrežama.

Ostale pogodnosti ove promjene na društvenim mrežama nisu poznate, a influenceri se nadaju da plavu kvačicu ipak neće moći kupiti svatko.

Još vijesti