Imamo odličnu vijest za sve kreativce. Naime, Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu raspisuje javni natječaj kojemu je predmet izbor novog idejnog i vizualnog rješenja za identitet Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu koji će se koristiti na različitim platformama i medijima.
Natječaj je javan i otvoren za sve fizičke i pravne subjekte. Svaki subjekt može prijaviti najviše dva potpuna rješenja. Svi zainteresirani prijavitelji ne trebaju dokazivati svoj profesionalni status, reputaciju ili iskustvo.
Vodič za izradu identiteta
Naveli su i neke smjernice koje zainteresiranim kreativcima mogu pomoću u izradi vizualnog identiteta.
• Identitet i vrijednosti: identitet treba odražavati identitet i vrijednosti Naručitelja, važno je da vizualno rješenje bude prepoznatljivo, moderno i relevantno za studentsku publiku.
• Prepoznatljivost: vizualni identitet treba biti jedinstven i prepoznatljiv u okviru studentske populacije, pogotovo logotip koji treba biti lako pamtljiv i primjenjiv na različite platforme i medije, uključujući televiziju, radio, digitalne kanale i tiskane materijale.
• Estetika i kreativnost: dizajn treba biti estetski privlačan i kreativan tako da korištenje boja, tipografije i oblika treba biti pažljivo odabrano kako bi se postigao vizualni dojam koji odgovara karakteru Naručitelja.
• Prilagodljivost: identitet treba da bude fleksibilan i prilagodljiv različitim formatima i veličinama, trebao bi izgledati dobro kako na malim ekranima kao što su mobilni telefoni, tako i na velikim površinama poput billboard panoa.
• Originalnost: od prijavitelja se očekuje da predstave originalna rješenja koja se ističu i izdvajaju od drugih organizacija u širem kontekstu, stoga, kopiranje ili plagiranje tuđih radova nije dozvoljeno i može rezultirati diskvalifikacijom.
• Jednostavnost i jasnoća: identitet treba biti jednostavan i jasan u svojoj kompoziciji kako bi bio lako prepoznatljiv i čitljiv pa izražavanje složenih ideja ili koncepta treba izbjeći kako bi se postigla brza i intuitivna vizualna komunikacija.
„Ove smjernice služe kao okvir i vodič za izradu identiteta Naručitelja, ali prijavitelji imaju slobodu da se kreativno izraze i predstave originalne ideje koje su u skladu s ciljevima i vrijednostima Naručitelja“, napomenuli su iz SZ-a.
Potrebna dokumentacija
Svi koji se odluče prijaviti trebaju dostaviti:
• Logotip/odnos znak-logotip
• Odnos prijedloga logotipa/znaka sa postojećim znakom Sveučilišta u Zagrebu
• Primjer adaptacije logotipa za različite sastavnice Sveučilišta u Zagrebu
• Primjeri primjene logotipa i znaka na promotivne materijale (obavezni materijali su: hoodie, majica, kemijska olovka, blok za pisanje, bilježnica, rokovnik, boca za vodu, šalica)
• Primjeri primjene vizualnog identiteta na objavama za društvene mreže (Facebook, Instagram, TikTok)
• Primjeri primjene vizualnog identiteta na internetsku stranicu Naručitelja (primjena na postojeću stranicu ili primjer redizajna)
• Primjeri primjene identiteta na formalne digitalne i tiskane materijale (memorandum, kuverte, posjetnice, potpis u e-pošti, pečat, inventarna naljepnica)
• Potpisanu privolu za obradu osobnih podataka
• Potpisanu izjavu o odricanju prava.
Pobjedniku 1.000 eura!
Rok za prijavu je do ponedjeljka, 15. siječnja 2024. do 12 sati. Radovi se dostavljaju isključivo e-poštom na adresu szzg.natjecaj@gmail.com, s naslovom „Natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta SZZG“.
U poruci e-pošte prijavitelj treba navesti, ako je fizički subjekt: svoje ime i prezime, datum rođenja, kontakt broj mobitela, trenutnu razinu obrazovanja koju pohađa i naziv ustanove u kojoj se obrazuje (ako je primjenjivo) ili ako je pravni subjekt: pravno ime subjekta, OIB subjekta, adresa sjedišta, ime i prezime kontakt osobe, e-adresu i broj mobitela kontakt osobe.
Prijavitelj rada koji se odabere kao pobjednički, bit će nagrađen neto iznosom od 1.000 eura.
Više informacija možete saznati klikom na poveznicu.