V.F. u Laganini

Inovativno rješenje: Restoran uveo naknadu za povraćanje ako gosti previše popiju i „naprave nered“ u WC-u

Odlučili su naplatiti čišćenje nereda.

12. listopada 2023 14:47
Naknada za povraćanje iznosi 50 dolara

Naknada za povraćanje iznosi 50 dolara Foto: Canva

Nažalost, svi smo bili u situaciji kada smo toliko „slavili“ da nam je bilo loše. Čak smo bili na rubu povraćanja. Ili smo i povratili. Naravno, takve situacije nisu nešto čime se ponosimo, ali događa se. Vjerojatno i sam znaš kako to ponekad izgleda kada društvo malo previše popije. Ipak, ovaj je restoran odlučio tome stati na kraj.

Jedan brunch restoran u Kaliforniji je odlučio uvesti „naknadu za povraćanje“, kako su oni to nazvali. Brunch je obrok koji u našoj kulturi nije toliko popularan. Međutim, on je zapravo nešto poput kasnog doručka ili ranog ručka. Zapravo, mnogi kažu da je brunch ustvari doručak za kojim je prihvatljivo piti alkohol.

Mnoge mušterije koje posjećuju brunch restorane se malo zanesu i previše popiju pa naprave nered koji osoblje zatim treba počistiti. Ipak, restoran Kitchen Story u Oaklandu u Kaliforniji je uveo pravilo da mušterije moraju platiti naknadu od čak 50 američkih dolara ako povraćaju u njihovim javnim prostorima, piše Unilad.

Znak postavili u kupaonici

U kupaonici restorana su čak postavili i znak kojim upozoravaju goste restorana da ne naprave nered jer će u suprotnom naknada biti uračunata u njihov račun.

„Naknade za čišćenje od 50 USD automatski će biti uključene u vaš račun kada povratite u našim javnim prostorima. Hvala vam puno na razumijevanju“, napisali su.

Odluka o postavljanju znaka došla je od ugostitelja Stevena Choija, nakon što je njegov generalni direktor uočio slične natpise u drugim barovima.

„To je još bilo tijekom pandemije i postalo je vrlo osjetljivo pitanje za kupce i osoblje koje je moralo čistiti. Ali ovo nije jednini takav primjer. Tu je da natjera mušterije da zastanu i razmisle o drugim ljudima“, rekao je Choi.

Još nitko nije morao platiti za povraćanje

Chaiporn Kitsadaviseksak, suvlasnik Kitchen Storyja, otkrio je da se znak zapravo pokazao uspješnim. Prije nego što je instaliran, često se događalo da ljudi „naprave nered“. Sada kupci znaju da moraju platiti. Kao rezultat toga, osoblje srećom još nikome nije moralo naplatiti povraćanje u javnim prostorima.

Kitsadaviseksak je dalje priznao da pitanje opijanja ovisi o tome koliko brzo ljudi piju, što je različito za svakoga. Međutim, zaslužan je i za obuku kalifornijskog Odjela za kontrolu alkoholnih pića, koja uči o tome kako odgovorno posluživati alkoholna pića i kako da osoblje prepozna kada su gosti popili malo previše.

„Neki ljudi uživaju i zabavljaju se, govore tako glasno i pokušavaju se zabavljati za stolom“, rekao je. „Toliko su sretni i pijani da to ne mogu kontrolirati.“

Sa znakom i obukom, osoblje se sada može više usredotočiti na to da svojim klijentima osigura dobar provod, umjesto da brine o tome da će morati čistiti za njima.

Izvor: Unilad

Još vijesti